Schietsportvereniging

Edam, est. 1952

lidmaatschap

baancommandant

Met het aangaan van het lidmaatschap van onze vereniging heeft elk lid de verplichting om enkele avonden per jaar de functie van baancommandant te bekleden. De avonden zijn opgenomen in een rooster. De vereniging zorgt er voor dat u op tijd inzage heeft in dit rooster. Op deze avond houdt u onder toezicht van de verenigingsbeheerder toezicht op de veiligheid op de schietbanen en houdt u zich bezig met de verkoop en registratie van munitie, schietkaarten en schietbeurten.

diverse werkzaamheden

Net als bij de meest sportverenigingen die op vrijwilligers draaien wordt van u verwacht dat u een redelijke bijdrage levert aan overige eventueel voorkomende werkzaamheden. Denk hierbij aan onderhoudswerk, het draaien van bardiensten of hulpfunctionaris zijn bij wedstrijden.